یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
قهرمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی با بیان این که ما برای ارائه الگوی اسلامی باید از جامعه خودمان شروع کنیم گفت: در زمینه ارائه نظریات خوب عمل می‌کنیم، ولی از لحاظ عملگرایی در این زمینه مشکلاتی داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین قهرمانی در نشست "نقش روحانیت در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت"  در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه صدر و ذیل ما در کشور هماهنگ نیست اظهار کرد: تاکنون راهکارهایی که بتواند مشکلات ما را در ارائه الگوی مناسب حل کند مطرح نشده است.

وی بیان کرد: بسیاری از غیر ایرانی ها را  به شهر قم می‌آوریم و محجبه می‌کنیم، ولی وقتی در جامعه ما حضور می‌یابند با بد‌حجابی‌های بسیاری مواجه می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی تصریح کرد: بارها از ما می‌پرسند که شما این حرف‌ها را برای مردم کشورهای دیگر می‌زنید، ولی در کشور خود چرا این اصول را پیاده نمی‌کنید.

وی با بیان اینکه ما برای ارائه الگوی اسلامی باید از جامعه خودمان شروع کنیم گفت: ما در زمینه ارائه نظریات خیلی خوب عمل می‌کنیم، ولی از لحاظ عملگرایی در این زمینه مشکلاتی داریم.

حجت الاسلام و المسلمین قهرمانی عنوان کرد: باید برنامه‌های جهانی را مطالعه کنیم که چه عاملی مانع پیشرفت ما می‌شود تلاش می‌کنیم ولی کمتر موفق می‌شویم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha