شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جامعة المصطفی

حوزه/ مراسم آغاز به کار مدرسه عالی معارف اسلامی در جامعة المصطفی العالمیه، امروز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین زارعان گفت: مظلومیت پیامبر اکرم(ص) ناشی از کم کاری ماست؛ در خصوص شناخت رسول گرامی اسلام و وظیفه ما نسبت به این وجود مبارک و اهل بیت(ع) ایشان کم کاری کرده ایم.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) در راس مظلومان عالم قرار دارند؛ در عصری زندگی می کنیم که مسلمانان جمعیت بزرگی از جامعه جهانی را تشکیل می دهند؛ مسلمانان امور استراتژیک جهان را نیز در اختیار دارند، ولی در همین عصر دنیا به خودش اجازه می دهد که به حضرت اهانت کند و به خود اجازه می دهد که علیه اولین شخص عالم توهین کند.

رئیس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در ادامه به تشریح وظایف حوزه در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی و فرهنگی پرداخت و ایجاد مدرسه عالی معارف اسلامی را یکی از برنامه های اصلی جامعة المصطفی (ص) در راستای نشر مبانی تهذیبی و اخلاقی طلاب در این جامعه ذکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی نیز در ادامه این همایش گفت: بازگشت به الگوی متعالی پیامبر اسلام(ص) وظیفه امروز همه مسلمانان است؛ پیامبری که هر کس با او ارتباط می گرفت، شعاع نور و جاذبه او همه را در بر می گرفت.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) صلابت و قدرت را با نهایت اخلاق و جذابیت اخلاقی درآمیخته بود و انسان کاملی که در صدر سلسله عالم خلقت قرار گرفته بود و همه خوبان عالم شاگرد ایشان هستند.

بر پایه این گزارش در پایان این مراسم حکم انتصاب حجت الاسلام موسوی حسینی به عنوان مدیر مدرسه عالی معارف اسلامی جامعة المصطفی قرائت و این حکم توسط حجت الاسلام والمسلمین اعرافی به وی اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha