چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
444

حوزه/طلاب و دانشجویان جامعة المصطفی، امکان تحصیل در رشته های مختلف علوم انسانی را به صورت تخصصی دارند و افراد مستعد، علوم دینی را تا مرحله اجتهاد طی می کنند به طوری که هزاران نفر از 120 ملیت جهان در این نهاد آموزشی تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آمستردام هلند که به قم سفر کرده اند، ضمن حضور در دانشگاه مجازی المصطفی، با روند آموزشی در این نهاد حوزوی آشنا شدند.

حجت الاسلام طاهر امینی گلستانی در جمع دانشجویان هلندی با اشاره به پیشینه جامعة المصطفی العالمية و تجربه 30 ساله در آموزش طلاب و دانشجویان غیر ایرانی گفت: طلاب و دانشجویان جامعة المصطفی، امکان تحصیل در رشته های مختلف علوم انسانی را به صورت تخصصی دارند و افراد مستعد، علوم دینی را تا مرحله اجتهاد طی می کنند. به طوری که هزاران نفر از 120 ملیت جهان در این نهاد آموزشی تحصیل می کنند.

وی به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در جامعة المصطفی اشاره و تصریح کرد: بیشتر افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند، غیرشیعیان اند و این دوره ها به زبان های مختلف همچون آلمانی، عربی، انگلیسی، فرانسه و... برگزار می شود.

حجت الاسلام امینی در ادامه دانشگاه مجازی المصطفی را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، با استفاده از آخرین فنآوری های ارتباطات در رشته‌های گوناگون علوم اسلامی و انسانی به زبان‌های زنده دنیا در قالب رشته های تحصیلی و دوره های کوتاه مدت ،با شهریه ای مناسب به صورت غیرحضوری فعالیت کرده و به فارغ التحصیلان، مدرک رسمی و معتبر اعطا می کند.

وی افزود: دانشگاه مجازی به عنوان مرکز آموزشهای غیرحضوری جامعة المصطفی العالمیة با بهره‌مندی از اساتيد و اعضای هيأت علمی برجسته از کشورهای مختلف و نمایندگی های فعال در بسیاری از مناطق جهان، در حال حاضر صدها دانشجو از سراسر دنیا در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دوره های کوتاه مدت دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha