سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله تاکندی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به جنایات داعش در برخی کشورها، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی درکمال امنیت و با تدابیر ولی فقیه اداره می شود که جای شکر گزاری به درگاه خدای متعال دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله علی محمدی تاکندی، در آیین جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز جامعه ما نیاز به وحدت همدلی و همبستگی دارند و با وحدت می توان به پیشرفت رسید.

وی افزود: امروزهدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اختلاف و تفرقه بین مسلمانان بوده که نباید به آنها اجازه داد تا بتوانند تفرقه ایجاد نمایند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: حضرت محمد (ص) مظهر همه خوبی هاست و ما هر چه داریم از پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین است.

آیت الله محمدی تاکندی اظهار کرد: اگر پیامبر اکرم (ص) نبود ما هیچگاه خدا و قرآن را نمی شناختیم و این بزرگترین نعمتی است که خدای متعال به ما مسلمانان و بشریت ارزانی داده است.

وی با اشاره به جنایات داعش در برخز کشورها، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی درکمال امنیت و با تدابیر ولی فقیه اداره می شود که جای شکر گزاری به درگاه خدای متعال دارد.

انتهای

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha