یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مدارس امین

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان از برگزاری کارگاه 2 روزه آموزشی روش کلاسداری مبلّغین مدارس امین، در روز های 25 و 26 دی ماه، خبر داد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام کشوری دلاور  با اعلام این خبر گفت: مدارس امین، در چار چوب مدارس عادی آموزش و پرورش، بصورت نمونه و الگو  و  با مدیریت تبلیغی، تربیتی مورد تأیید حوزه علمیه فعالیت می کنند.

وی، هدف از راه اندازی مدارس امین را بستر سازی، جهت رشد علمی و معنوی دانش آموزان و نهادینه شدن باور ها و رفتارهای اساسی دینی در آنها با بهره مندی از توانمندی های حوزه علمیه اعلام کرد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان در ادامه "محوریت آیات و روایات و سیره معصومین (ع) و استفاده از منابع اصیل اسلامی در تربیت دینی دانش آموزان"، "تقدم تزکیه بر تعلیم در برنامه ها و فعالیت ها"، "حرکت بر اساس منویات مقام معظم رهبری" و "محوریت روحانی در اجرای فعالیت های تربیتی و فرهنگی مدارس" را از ویژگی های مدارس امین برشمرد.

حجت الاسلام کشوری دلاور خاطر نشان کرد: در سال جاری طی تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش، تعداد 23 مدرسه امین راه اندازی گردید و انشاءالله در سال های آینده، شاهد رشد و فراگیری این طرح در سایر مدارس استان خواهیم بود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه 2 روزه آموزشی روش کلاسداری مبلّغین مدارس امین، در روز های 25 و 26 دی ماه، خبر داد و گفت: این دوره با حضور استاد بیاتی از اساتید اعزامی اداره کل همکاری های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha