پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
12

حوزه/ این شهرک که مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر می گذارد، دارای سالن های بزرگ ویژه استراحت زائران و مجموعه واحدهای اقامتی مجهز می باشد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کارکنان بخش فنی مهندسی شرکت "خیرات السبطین" آخرین مراحل پروژه شهرک زائران حرم مطهر امام حسین علیه السلام را تکمیل کردند.

 این شهرک در جاده کربلا به نجف برای پذیرایی از زائران مرقد مطهر امام حسین علیه السلام در طول سال به ویژه زیارت های میلیونی ساخته شده است.

مسئولان این شرکت در این باره گفته‌اند 95% پروژه تمام شده است و شامل سالن های مجهز ویژه خواب می باشد که به تمام وسایل و امکانات استراحت مجهز می باشد.

از امکانات دیگر این شهرک، مجموعه واحد های اقامتی مجهز و کتابخانه فاخر و نمازخانه بزرگ برای زائران است. این مجموعه شامل آبنماها و نورافشانی های جدید و پیشرفته است که در فضاهای مختلف داخل و خارج شهرک تعبیه شده و بزرگ ترین آبنمای این مجموعه که بزرگ ترین آبنمای استان کربلا نیز می باشد، به زیبایی های مجموعه افزوده است. از دیگر امکانات این مجموعه، فضای سبز مطابق با استانداردهای جهانی است که درختان و گیاهان آن از کشورهای مختلف جهان تهیه شده است.

بر پایه این گزارش این شهرک از سامانه نظارتی پیشرفته ای برخوردار است که در اماکن مختلف داخل و خارج آن توزیع شده و از سیستم برق رسانی و سرمایشی و گرمایشی پیشرفته ای بهره مند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha