یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ مشکلات حوزه علمیه استان ایلام با حضور معاون آموزش حوزه های علمیه بررسی و راهکارهای رفع آن بیان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، در جمع مدیران حوزه  این استان، با بیان اینکه  حوزه‌های علمیه دژه های محکمی در برابر هجمه ها و انحرافات است بر ضرورت تقویت این مراکز تاکید کرد.

وی در ادامه  با ابراز رضایت وضعیت از حوزه ایلام، هماهنگی و تعامل نماینده ولی فقیه  با مدیر و شورای استانی را  بسیار خوب و بدون نقص دانست و گفت: که این مهم ثمرات بسیار خوبی در پی داشته است.

معاون آموزش حوزه های علمیه، حمایت ها و تلاش های مسئولان و به خصوص امام جمعه  و مدیر حوزه در توسعه مدارس علمیه استان را قابل تقدیر دانست و گفت: باید هر چه می توانیم از خیرین کمک بگیریم و  بخشی از مشکلات حوزه های علمیه را  از طریق خیرین و موقوفات در استان حل نماییم.

وی در پایان، مدارس علمیه استان را توانمند و پویا دانست و تصریح کرد: اعتقاد قلبی به مجموعه استان دارم و حوزه های علمیه را بسیار سرزنده و روبه جلو می دانم.

مدیر حوزه علمیه استان  ایلام هم در این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، مجموعه مدیریت استان را بسیار موفق و پرتلاش معرفی کرد و خواستار نگاه ویژه به استان و حل مشکلات مالی و ساختاری حوزه شد.

  وی افزود: حوزه ایلام به دلیل نبود خیرین  و همچنین نبود موقوفات، درآمد داخلی برای رفع مشکلات خود ندارد، لذا این مهم نیازمند توجه مسئولان است.

خاطر نشان می شود، در پایان این جلسه، از معاونین حوزه استان، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده که معاون آموزش حوزه به آنها پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha