جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
شهدای انقلاب

حوزه/ مسئول روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب سرچشمه تهران از برپایی نمایشگاه عکس های دیده نشده از دوران انقلاب خبرداد.

حسین شکیب راد درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: برپایی نمایشگاه های عکس در ایام دهه فجرانقلاب مرسوم است، ولذا مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب سرچشمه تهران همزمان با این ایام مبارک، اقدام به برپایی نمایشگاهی از عکس های بسیار زیبا و دیده نشده آن دوران کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 40 قطعه عکس از مجموع یکصد قطعه به نمایش گذاشته شده، متعلق به استاد رضا هوش ور ازعکاسان با سابقه انقلاب است و مابقی عکس ها نیز مربوط به عکاسان دیگر است.

مسئول روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب ادامه داد: یکی از بهترین عکس های موجود در این نمایشگاه، متعلق به تبلیغات دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری است، همچنین عکس های زیبا و دیدنی دیگر از برخی مراجع عظام تقلید و شخصیت های برجسته حوزوی نیز موجود می باشد.

شکیب راد اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف بزرگداشت زحمات این استاد برجسته برپا گردیده است چراکه ایشان عکس ها وآثار بسیارماندگاری از آن دوران ازخود بر جای گذاشته است که همگی قابل توجه و درخورتحسین است.

وی افزود: استاد هوش ور عکس هایی از دوران پیروزی انقلاب دارد و بهترین عکس خود را مربوط به عکسی می داند که شهدای بهمن 57 درآن آماده تشییع هستند، اما اولین عکس حرفه ای خود را سال 61 از نمازجمعه ای گرفت که آیت الله العظمی خامنه ای، امامت آن را به عهده داشتند.

انتهای پیام 34/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha