سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رضوی مهر

حوزه/ نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که انقلاب اسلامی مظلومیت اسلام ناب را به گوش جهانیان رسانید گفت: انقلاب اسلامی، اسلام ناب را از اسلام ناقص، آمریکایی و افراط و تفریط متمایز کرد.

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی نوین جهت توسعه دین مبین اسلام بود.

وی بیان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی دارای تدبیر، حکمت و شجاعت بود که با صلابت، درخت انقلاب اسلامی را غرس نمود و امروز شاهد رشد و نمو شاخسار این درخت و حرکت و پویایی جهان اسلام هستیم.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی مظلومیت اسلام ناب را به گوش جهانیان رسانید گفت: انقلاب اسلامی در ایران اسلام ناب را از اسلام ناقص و آمریکایی و افراط و تفریط متمایز نمود.

وی ابراز داشت: امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی ایران چون کوهی پر صلابت، استوار و ثابت قدم برای رسیدن به اهداف خود در حرکت است و هر کس در مقابل این حرکت جهانی ایستادگی کند به حاشیه رانده خواهد شد.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: انقلاب اسلامی ایران حکومت سلطه را به چالش کشید و چهره واقعی صهیونیست را نمایان ساخت و ملت مستضعف عالم را بیدار نمود.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ایران امروز در همه نقاط جهان طرفداران بسیاری دارد و شاهدیم که انقلاب ایران شکست ناپذیر است و در برابر همه توطئه غربی‌ها مقاومت می‌کند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب عنوان کرد: بعد از رحلت امام(ره) مقام معظم رهبری ناخدای کشتی انقلاب شد و این کشتی را از دریای موانع، سخره‌ها و تحریم‌ها درنوردید و حکیمانه دشمن را به زانو درآورد.

وی با بیان اینکه شعارهای همراه با شعور انقلاب اسلامی ایران نمادی است از اهداف حرکت ملت ایران گفت: امروز انقلاب اسلامی با پیام رهبر بزرگوار خود جوانان اروپا را مخاطب قرار می‌دهد و امروز پشتیبانی انقلاب اسلامی از حماس، محور مقاومت در مقابل شرارت‌های صهیونیست و استکبار صحنه را به نفع خود رقم زده است.

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان اینکه ایران اسلامی امروز قدرت اول منطقه است، مطرح کرد: این انقلاب قطعاً حضور منجی عالم بشریت را به انتظار نشسته و صحنه آمادگی و آماده باش برای درک مهدی آل محمد(ع) است.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha