دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 344746
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
45

حوزه/ نظام بحرین تاکنون 38 مسجد را تخریب کرده و به هیئت های عزاداری حمله کرده اند و با شعائر دینی مبارزه می کنند و مظاهر احیای عاشورا را از بین می برند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه به آتش کشیدن تکیه عزاداری زنانه منطقه عذاری توسط مزدوران وابسته به وزارت کشور را محکوم کرد و آن را یک جنایت تروریستی دیگر به تکفیری‌ها توسط نظام آل خلیفه دانست.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کردند مسؤولان بحرین همچنان به سیاست های طایفی خود ادامه می دهند. آنها در این راستا تاکنون 38 مسجد را تخریب کرده و به هیئت های عزاداری حمله کرده اند و با شعائر دینی مبارزه می کنند و مظاهر احیای عاشورا را از بین می برند.

این ائتلاف تاکید کرده این جنایت ها نشان دهنده نفوذ فکر تکفیری وهابی در مفاصل نظام بحرین است که به زودی موجب سرنگونی آن خواهد شد و به جای آن نظامی سیاسی که همه مردم با مذاهب مختلف در آن سهیم باشند روی کار خواهد آمد.

در این بیانیه آمده است: این اقدام، نشان دهنده عجز و ناتوانی نظام در برابر جنبش مردمی است که در روزهای سالگرد آغاز انقلاب به خیابان ها آمده اند. نظام چه توجیهی می تواند برای حمله به این مکان مقدس و به تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز داشته باشد؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha