شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سردار اهوازیان

حوزه/ سردار اهوازیان با بیان این که امام خمینی(ره) بیداری اسلامی را آغاز کردند گفت: زمانی که امام(ره) به ما می‌گفتند با اسرا مهربان باشید به ما یاد دادند که اخلاق اسلامی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار عبدالفتاح اهوازیان سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره در مدرسه معصومیه قم اظهارداشت: ما هر کاری که در جهان اسلام انجام می‌دهیم، باید بدانیم که شهدا همه جا ناظر ما هستند.

وی بیان کرد: شهدای ما شکی در موفقیت و پیروزی نداشتند و با تمام نیرو و عقیده وارد صحنه می‌شدند تا به پیروزی برسند.

همرزم شهید علی هاشمی افزود: در زمان جنگ و حتی رژیم سابق کسانی بودند از کشور ما که در فلسطین می‌جنگیدند ولی زمانی که امام خمینی(ره) در ایران قیام کردند، مبارزات در فلسطین شتاب بیشتری گرفت.

وی تصریح کرد: ما باید داستان‌ها و شخصیت‌های جنگ را به خوبی برای مردم بازگو می‌کردیم و اگر این کار را انجام می شد،  امروز کسی شعار نه غزه و نه لبنان را سر نمی‌داد.

اهوازیان با بیان این که در جنگ به پیروزی‌های بزرگی دست یافتیم و اراضی اشغال شده را آزاد کردیم گفت: بعد از پیروزی‌های ما کشورهای جهان سمیناری تشکیل دادند تا ببینند، ایران چگونه به این موفقیت‌ها و به این نتیجه رسید و دلیل موفقیت ایران را توان نیروهای بسیجی بیان کردند.

وی ابراز داشت: ما نباید از شهدا شخصیتی درست کنیم که باورکردنی نیستند، شهدای ما از همین مردم بودند که دست یافتنی هستند.

اهوازیان با بیان اینکه امام خمینی(ره) بود که بیداری اسلامی را آغاز کرد، افزود: زمانی که امام(ره) به ما می‌گفتند، با اسرا مهربان باشید به ما یاد دادند که اخلاق اسلامی داشته باشیم.

وی با اشاره به این که بیداری اسلامی یعنی حکومت بر قلب‌ها و امام(ره) توانست بر قلب‌های مسلمین حکومت کند، گفت: در بیداری اسلامی 50 درصد اخلاق اسلامی، 25 درصد ایثارگری و 25 درصد تذکر است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha