شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 345593
۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
بوستان کتاب سررسید

حوزه/موسسه بوستان کتاب، سررسید دینی و فرهنگی «بوستان» ویژه سال 1394 را چاپ و روانه بازار کرد.

به گزارس سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب گفت:  این سررسید در دو نوع جلد چرمی و جلد سلفون به چاپ رسیده است .  

مهدی محدثی در باره ویژگی متمایز این سررسید دینی گفت: هر صفحه از این سررسید، مزین به یک حدیث یا آیه  می باشد که احادیث و آیات مزبور، در بیش از 152 موضوع اخلاقی، تربیتی، تاریخی، اهل بیت(ع) و در هر  جمعه، احادیثی ویژه حضرت ولیعصر – عج- آورده شده است.

  همچنین مناسبت های ملی و مذهبی بر اساس سال های شمسی، قمری و میلادی، با دقت استخراج شده و در پایان هر فصل نیز تصویر جلد تعدادی از تازه های چاپ سال 1393 موسسه  درج شده است.

  وی دیگر ضمائم این سررسید را مشابه با سررسیدهای موجود در بازار عنوان کرد و افزود: اوقات شرعی (با احتساب تغییر ساعت شش ماهه نخست سال)، تلفن های ضروری تهران و قم، تبدیل سال شمسی به قمری و میلادی و ... از دیگر ویژگی های این سررسید است.

محدثی در خصوص قابلیت استفاده سررسید مذکور تصریح کرد: به لحاظ غنای این سررسید در احادیث و مناسبت های لازم، موسسات، ادارات و نهادهای کشور و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با اعتماد کامل و اطمینان از این سررسید استفاده کنند.

سررسید بوستان با جلد چرمی به مبلغ 15هزار تومان و با جلد سلفون به مبلغ 13هزار تومان و البته با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha