یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انجمن علمای یمن

حوزه/ ملت بحرین صاحب و مالک حقیقی این کشور هستند و آل‌خلیفه و عربستان در برابر خون های به ناحق ریخته شده مردم مسئول‌اند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن همبستگی کامل خود را با ملت بحرین اعلام کرد و گفت؛ ما آماده کمک و یاری انقلاب مبارک بحرین هستیم، چون خواسته های این ملت خواسته هایی عادلانه و برحق است و نظام باید آنها را برآورده سازد؛ چرا که ملت بحرین صاحب و مالک حقیقی این کشور هستند و نظام بحرین و عربستان در برابر خون های به ناحق ریخته شده مردم مسؤول هستند.

در بیانیه انجمن علمای یمن آمده است ما اخبار انقلاب بحرین و مطالبات برحق آنها را از سال 2011 تا کنون پیگیری می کنیم و سیاست سرکوب و شکنجه و بازداشت توسط نظام را در برخورد با مردم و همچنین بازداشت و محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق محکوم می کنیم.

در این بیانیه آمده است: نظام آل‌خلیفه و عربستان مسؤول شکنجه ها و خونریزی های بحرین هستند و خواستار تجدید نظر مسؤولان بحرین در رفتار خود و آزادسازی فوری زندانیان آزادی خواه از جمله شیخ علی سلمان و اخراج نیروهای "درع الجزیره" از بحرین و پاسخگویی نظام به خواسته های مردمی شده است.

انجمن علمای یمن از کشورهای شورای همگاری خلیج فارس خواسته با راه راست بازگردند و مواضع خود در رابطه با کشورهای منطقه را اصاح کنند و مواضعی هماهنگ با خواسته ها و اهداف ملت های عربی اتخاذ کنند و از پیروی توطئه ها و دسیسه های صهیونیسم و آمریکا دست بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha