یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
زهیر شربه معاون تولیت آستان مقدس علوی

حوزه/ معاون تولیت حرم مطهر امام علی(ع) گفت: نجف اشرف باید نماد معرفی کننده امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب و نماینده فکر و اندیشه و فرهنگ امام علی علیه السلام باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مهندس زهیر شربه معاون تولیت حرم مطهر امام علی(ع) به همراهی سید محمد علی حکیم عضو شورای مدیریت حرم مطهر و تعدادی از رؤسای بخش های مختلف حرم مطهر در جریان آخرین مراحل برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی آستان مقدس علوی قرار گرفتند.

زهیر شربه در مورد بازدید خود از نمایشگاه گفت: این بازدید برای اطمینان از آمادگی لازم برای بازگشایی هفتمین نمایشگاه صورت گرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای فرهنگی نجف اشرف به عنوان پایتخت فرهنگی اسلام است و از سوی دیگر امام علی علیه السلام نیز نماد عظیم فرهنگ و اندیشه و ادب است و نهج البلاغه نیز اثر بزرگی است و نجف اشرف باید نماد معرفی کننده امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب و نماینده فکر و اندیشه و فرهنگ امام علی علیه السلام باشد.

از سوی دیگر هاشم محمد باقر عضو کمیته برگزاری نمایشگاه گفت: امکانات لازم برای مشارکت تمام مراکز انتشاراتی فراهم شده و ناشران از کشورهای مختلف از داخل و خارج عراق در این نمایشگاه فراهم شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از جهت حجم ناشران شرکت کننده محلی و عربی و بین المللی، بزرگ ترین نمایشگاه کتاب در تاریخ نمایشگاه های آستان مقدس علوی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha