جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 346781
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
خبر گزاری حوزه

حوزه/ همزمان با سالروز گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت، پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) 65 مقاله تخصصی ویژه مناسبت 29 اسفند در فضای مجازی منتشر کرد.

مدیر پایگاه نورمگز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» اظهارداشت: این مقالات با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان و تببین جایگاه و اهمیت ملی شدن صنعت نفت ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی گردآوری شده است.
 حجت الاسلام مهدی امینی مقدم ادامه داد: با توجه به رعایت مباحث مربوط به مالکیت معنوی از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی اگر چه از نظر کمّی بخشی از مقالات نسبت به سال گذشته کاهش یافته اند ولی مقالات موجود از نظر محتوا بسیار غنی و جامع می باشند.
این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه با اشاره به برخی از عناوین این مقالات افزود: « 29اسفند سالگرد ملی شدن صنعت نفت ایران»، « آیت الله کاشانی، فدائیان اسلام و نهضت ملی شدن صنعت نفت»، « به یاد آیت الله کاشانی و جنبش ملی شدن صنعت نفت ایران»، « از ملی شدن صنعت نفت ایران تا ملی شدن کانال سوئز در مصر»، « اسنادی از تصمیم دولت انگلیس برای تغییر حکومت و تصرف چاه های نفت ایران» از عناوین مقالات موجود می باشند.
وی ادامه داد: « انگلیس مجلس بررسی چند سند در مورد ملی شدن صنعت نفت»، « انگلیس و تحریک سران عشایر بر ضد دولت مرکزی از ملی شدن صنعت نفت تا کودتای 28 مرداد 1332»، « بازار و نهضت ملی شدن صنعت نفت»، « بازخوانی رویکردهای فکری و سیاسی خلیل ملکی (با تکیه بر فعالیت وی در آستانه ملی شدن صنعت نفت)»، « بررسی چند سند مجلس درباره ملی شدن صنعت نفت» و... از جمله دیگر عناوین مقالات مرتبط با سالروز ملی شدن صنعت نفت می باشد.
علاقه مندان می توانند برای دریافت این مقالات ضمن عضویت در پایگاه مجلات تخصصی نور به نشانی اینترنتی www.noormags.com می توانند از لینک ذیل برای استفاده مستقیم مجموعه مقالات استفاده کنند؛
انتهای پیام   17/313
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha