سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مرکز اخلاق

حوزه/ مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی برای سال تحصیلی 95 -94 از میان داوطلبان به مباحث اخلاقی ثبت نام به عمل می آورد.

 به گزارش خبر­گزاری­ «حوزه»، مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی، تحت اشراف آیت الله ناصری اصفهانی برای سال تحصیلی95/94 برای ارتقاء سطح علمی و دانش افزایی طلاب و نهادینه کردن تربیت اخلاقی از میان طلاب علاقه مند دانش پژوه می پذیرد.

بر اساس این اطلاعیه حداکثر سن34 سال، حداقل اتمام سطح 2(پایه نهم)، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، تعهد به رعایت مقررات آموزشی و اتمام دوره آموزش از شرائط پذیرش داوطلبان اعلام شده است.

مواد امتحانی شامل:  فقه( از ابتدای بیع تا القول فی ماهیه العیب)، اصول( از ابتدا کفایه تا اوامر نواهی)، کلام( محاضرات الهیات آیت الله العظمی سبحانی، (تلخیص حجت الاسلام ربانی)، اخلاق کتاب حقایق(فیض کاشانی) شامل  بخشهای مختلفی مانند الباب الثالث( المقاله الاولی فی معرفه النفس)، المقاله الثانیه( فی مساوی الاخلاق و تهذیبها)، المقاله الرابعه، المقاله السادسه و همچنین تفسیر المیزان سوره بقره از (آیه 130 تا 157 ) به همراه هوش و استعداد تحصیلی داوطلب، می باشد.

 علاقه مندان می توانند برای ثبت نام تا 25 فروردین ماه به سایت اینترنتی به نشانی WWW.howzeh.qom.com مراجعه­­ و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37840700 025­تماس حاصل نمایند.

 بر اساس این گزارش: آزمون مرکز تخصصی اخلاق جمعه­18  اردبیهشت ماه برگزار خواهدشد.

انتهای پیام:40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha