شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علیرضا طاحونی - تیران و کرون

حوزه/ استاد حوزه علمیه اصفهان، تجاوزات اخیر عربستان و کشتن مردم و کودکان بی‌گناه را بدتر از تجاوز داعش ارزیابی و اظهار کرد: عربستان سعودی با این اقدام بر نفرت جهانی خویش افزوده و در سراشیبی سقوط قرار گرفت.

حجت الاسلام علیرضا طاحونی، استادحوزه علمیه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان،  با اشاره به وقایع کشور یمن  اظهارداشت: حمله مستقیم عربستان به این کشور باعت شد چهره واقعی آل سعود مشخص شود .

وی، تجاوزات اخیر عربستان و کشتن مردم و کودکان بی‌گناه را مذموم تر از تجاوز داعش ارزیابی و افزود: قطعا با این اقدامی که عربستان انجام داد، خود را به نقطه سقوط نزدیک تر کرد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون افزود: عربستان سعودی اکنون همانند رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به کشتن انسانهای بی گناه و مسلمان می کند و دنیا فهمید که پول های مسلمانان در چه مسیری در حال هزینه شدن است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ایران هراسی هست، تاکید کرد: این درحالی است که ملت های بیدار به دنبال عزت خود هستند و در این راستا از انقلاب ما الگو برداری می کنند.

این استاد حوزه اصفهان، عنوان کرد: مایه‌ شرم مسلمانان جهان است که عربستان این گونه به کشتار مردم بی‌گناه یمن پرداخته ‌‌است .

وی ابراز کرد: عده‌ای شعله جنگ عربی را برپا می‌کنند و به بهانه حمایت از دیکتاتوری که به مملکتش خیانت کرده وارد جنگ شده‌اند.

حجت الاسلام طاحونی با اشاره به کشته شدن صدها نفر در حملات عربستان سعودی به یمن خاطرنشان کرد: رئیس جمهور مستعفی یمن می خواهد بر کدام ملت حکومت کند، مردمي كه عليه او يكپارچه قيام و اعتراض كرده اند.

امام جمعه تیران ادامه داد: اگر عربستان و هم پیمانانش داعیه‌دار حقوق  یمن  هستند چرا بیمارستان‌ها و کودکان را بمباران می‌کنند، اگر واقعا می‌خواهید در برابر استکبار بایستید چگونه در برابر ظلمی که به مردم فلسطین می‌شود، سکوت کرده‌اید.

حجت الاسلام طاحونی در پایان یادآور شد: مردم یمن با همدلی و همبستگی انقلاب کردند و به هیچ وجه نخواهند گذاشت اهداف عربستان سعودی و آمریکا در این کشور پیاده شود

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha