سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجمع

حوزه/ اساتید و طلاب مدارس علمیه استان ایلام، همزمان با سراسر کشور، با تعطیلی دروس و برگزاری تجمع های اعتراض آمیز، جنایات بی رحمانه آل سعود و کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون استان ایلام در مدارس علمیه، گفت: همزمان با سراسر کشور، اساتید و طلاب مدارس علمیه استان با تعطیلی دروس و برگزاری تجم های اعتراض آمیز، جنایات بی رحمانه آل سعود و کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام ادامه داد: تمامی مدارس علمیه در زمان برگزاری تجمع طلاب و اساتید تعطیل شدند و طلاب انزجار خود را از قتل عام وحشیانه مردم یمن توسط آل سعود جنایتکار را اعلام کردند.
وی افزود: هرچند که آل سعود با این حرکات پرده از خباثت ها و چهره واقعی خود برداشت، اما امت اسلامی نباید زمینه را برای جولان آمریکا و اسراییل در منطقه آماده کند.

حجت الاسلام گلی در پایان تصریح کرد آل سعود با این اقدامات وحشیانه، تیشه به ریشه خود می زنند، چرا که یمن ریشه در تاریخ دارد و یک کشور مستقل با توانایی بالاست وخروش عظیم مردم این کشور ریشه آل سعود را می خشکاند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha