جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
میلاد امام علی(ع)

حوزه/ آستان مقدس حسینی از تمام مقدمات لازم برای برپایی این جشنواره را فراهم کرده و جشنواره امسال با شعار «امیرالمؤمنین هدیه الهی و منش انسانی» برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مدیریت آستان مقدس حسینی از آمادگی کامل این آستان برای برگزاری سومین جشنواره فرهنگی امیرالمؤمنین علیه السلام در شهر حیدرآباد هند همزمان با سالروز میلاد امام علی علیه السلام خبر داد.

حیدر السلامی رئیس بخش تبلیغات آستان مقدس حسینی گفت: آستان مقدس حسینی تمام مقدمات لازم برای برپایی این جشنواره را فراهم کرده و جشنواره امسال با شعار «امیرالمؤمنین هدیه الهی و منش انسانی» برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره از 12 تا 16 ماه رجب مصادف با 12 تا 16 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

السلامی گفت: دوره اول و دوم این جشنواره در شهر لکنو برگزار شد اما امسال آستان مقدس عباسی که بانی جشنواره می باشد به این نتیجه رسید که به خاطر امکان ارتباط بیشتر با دوستداران امیرالمرمنین جشنواره امسال در شهر حیدرآباد برگزار شود.

سلامی در پایان افزود: این جشنواره شامل برنامه های قرآنی با مشارکت قاریان و مؤذنان عتبات مقدس عراق و فعالیت های متنوع دیگر خواهد بود و در میان این برنامه ها نیز مسابقات عقیدتی و نمایشگاه عکس و توزیع هدایای متبرک عتبات مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha