سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 348906
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
طلاق طلاب به خاطر تلویزیون

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه، نشر خبر" طلاق طلاب به خاطر تلویزیون" را کذب محض دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»،  با اشاره به نشر شایعه دروغ طلاق طلاب در  برخی از سایت های داخلی و خارجی اظهارداشت: چندی پیش خبر و  شایعه ای با عنوان "درخواست طلاق همسران  طلاب به خاطر حرام دانستن و منع تماشای تلویزیون از سوی شوهرانشان"، در سایت معلوم الحال " العربیه" ، منتشر شدکه متاسفانه این خبر بی پایه و اساس، توسط برخی از رسانه ها و سایت های داخلی هم بدون انجام هیچ گونه تحقیقی انتشار یافت.

وی ادامه داد: بنده با توجه جایگاه معاونت تهذیبی حوزه های علمیه و با توجه به شناختی که از خانواده ای طلاب داشته و هم چنین مسئولیت های اجرایی  و مشاوره در میان حوزویان، چنین مطلبی را  تایید نکرده و کذب می دانم؛ این گونه مطالب، هدفی جز تشویش اذهان عمومی و  ایجاد تنش در کشور ندارند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه، تصریح کرد: هم چنین این ادعای دروغ سایت معلوم الحال "العربیه"  توسط مرکز مشاوره حوزه علمیه قم هم مورد تایید قرار نگرفته است.

وی بیان داشت:  با این حال جای سئوال دارد که چرا برخی از سایت های داخلی بدون هیچ گونه اطمینانی از صحت خبر، مطلبی را از یک سایت معاند منتشر می کنند؛ این امر بر خلاف تمام ضوابط رسانه ای و اخلاقی است .

این استاد حوزه تاکید کرد: شایسته است رسانه ها و سایت های داخلی ،  قبل از انتشار مطالب خود، مخصوصا اخبار صنفی اقشار مختلف ، از صحت مطلب اطمینان حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ﺭﺿﺎ IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    ﺑﺎﺳﻼﻡ ﺑﻨﺪﻩ ﻳﻜﻲ اﺯ ﻃﻼﺑﻲ ﻛﻪ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻥ ﺭا ﺑﺮ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﺧﻮﺩ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﻛﺮﺩﻩ ﻣﻲ ﺷﻨﺎﺳﻢ.ﺁﺩﺭﺱ ﺑﺪﻡ.