شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 352348
۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
طلاق

حوزه / امام جمعه نورآباد گفت: مهمترین علت گسترش تهاجم فرهنگی در بین جوانان و خانواده، وجود ماهواره ها می‌باشد که باید برای حل این مشکل، هر چه سریعتر مردم و مسئولان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام هاشمی نژاد عصر امروز در دیدار با کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان با اشاره به این‌که حل مشکلات مردمی و سرعت بخشی رسیدگی به پرونده ها باید در اولویت برنامه های دستگاه قضا باشد گفت: مردم از مسئولان قوه قضائیه انتظار دارند در اسرع وقت به مشکلات آنها رسیدگی کند.

وی با اشاره به این‌که امروز دشمنان اسلام جنگ نرم و گسترش تهاجم فرهنگی را در بین مردم برای تخریب و سست شدن بنیان خانواده‌ها انتخاب کرده اند، بیان داشت: مهمترین علت گسترش تهاجم فرهنگی در بین جوانان و خانواده وجود ماهواره ها است که باید برای حل  این مشکل هر چه سریعتر مردم و مسئولان اقدام کنند

امام جمعه نورآباد با اشاره به این‌که امروز گسترش طلاق در جامعه یکی از آسیب‌های اجتماعی قلمداد می‌شودکه سوغات ماهواره ها است تصریح کرد: با گستر ش فرهنگ دینی در جامعه مانع از بروز طلاق در جامعه شد، در این خصوص باید عزم جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، همچنین با اشاره به گسترش پدیده اعتیاد و  مصرف مواد مخدر در جامعه نیز خواستار همکاری مردم و دستگاه‌های فرهنگی مرتبط برای کاهش این معضل در جامعه شد.

وی گفت: دستگاه قضا با برگزاری کلاس های توجیهی برای پیشگیری از مواد مخدر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همچنین مدارس می‌تواند کمک شایانی به امر پیشگیری از بروز اعتیاد در جامعه کند.

امام جمعه نورآباد همچنین با تاکید بر اینکه مبلغان، طلاب و ائمه جمعه نیز می‌توانند در خصوص پیشگیری از مصرف مواد مخدر به تبلیغ بپردازند گفت:امید می‌رود در این زمینه مبلغان بیش از گذشته فعال شده  و برای فرهنگ سازی و پیشگیری مواد مخدر در بین جوانان تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha