سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
درویشی پور

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان خواستار تلاش بیش از پیش و جهادی طلاب و روحانیون در ترویج فرهنگ نماز در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان شد.

حجت الاسلام عابدین درویش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در لرستان، با اشاره به اهمیت بالای اقامه نماز، گفت: برای گسترش اقامه نماز در جامعه در بین خصوصا جوانان انتظار می رود طلاب و روحانیون در این زمینه فعالانه تر عمل کنند.

وی با اشاره به این که ضریب نفوذ کلام حوزویان در ارتقا فرهنگ نماز در بین افراد بسیار بالاست، ابراز داشت: طلاب و روحانیون باید بصورت خودجوش در اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز حضوری فعال داشته باشند تا این ستاد بتواند برنامه های فرهنگی خود را به نحو مطلوبی اجرا کند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان همچنین با اشاره به اینکه در اکثر برنامه های فرهنگی این ستاد از وجود مبلغان و روحانیون استفاده می شود، خاطر نشان کرد:در بیشتر نشست ها و کارگاه های آموزشی ترویج فرهنگ نماز وچگونگی رفتار خانواده ها برای  دعوت نوجوانان و جوانان به نماز، از وجود روحانیون ومبلغان مشاور حوزوی استفاده می شود.

حجت الاسلام درویش پور در پایان خاطر نشان کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان به همت ستاد اقامه نماز استان، یکی از کارشناسان مرکز تخصصی نماز، به مدت ده روز، با حضور در پادگان های نظامی، کانون های اصلاح و تربیت و همچنین برگزاری نشست هایی پیرامون راهکارهای دعوت فرزندان به نماز درادارات آموزش و پرورش وبنیاد شهید، به ترویج فرهنگ نماز می پردازد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha