پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به فعالیت های مختلف عمرانی، از توسعه زیرساخت های حوزوی در شهرستان های این استان خبرداد.

حجت الاسلام محمد رضا مبلغی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»،در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: توسعه مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا در زمینی به مساحت ۵۵۴متر مربع با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون مراحل پایانی ساخت را سپری می کند و پیش بینی می شود در تابستان امسال به بهره برداری برسد.

وی، با اشاره به اینکه توسعه مدرسه علمیه امام صادق( ع) ازنا در دو طبقه در حال احداث است افزود: ساختمان در حال ساخت برای اضافه شدن به مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا شامل حسینیه و حجرات برای درس و بحث طلاب است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با اشاره به دیگر برنامه های عمرانی حوزه استان، از پیشرفت 70 درصدی مدرسه علمیه رضویه خرم آباد خبر داد و  یادآور شد: مدرسه علمیه رضویه خرم آباد نیز در ۵طبقه و با مساحت ۳هزارو ۴۶۵متر مربع با بیش از ۹۰حجره  نیز در تابستان امسال برای استفاده طلاب از فضای فیزیکی مطلوب تحصیلی افتتاح می شود

حجت الاسلام مبلغی همچنین با اشاره اینکه ساختمان  استاد سرای شهرستان الیگودرز هم با پیشرفت فیزیکی ۵۰درصد در حال ساخت است، اظهار داشت: این ساختمان برای استفاده اساتید در ۳طبقه با مساحت ۷۴۹ متر ظرف ۶ماه آینده آماده استفاده می باشد.

وی همچنین از آغاز عملیات ساخت مدرسه علمیه رضویه شهرستان الشتر خبرداد و تصریح کرد: عملیات خاکبرداری این مدرسه نیز در زمینی به مساحت ۳هزار متر مربع انجام و ساخت آن نیز شروع شده است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان به بهسازی مدرسه علمیه ولیعصر( عج) بروجرد اشاره  و گفت:  برخی  از حجرات این مدرسه در حال بازسازی است که قبل از سال تحصیلی به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha