جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام عابدینی قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر رفع موانع سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: مشکلات و موضوعات مربوط به صنعت و سرمایه‌گذاری در صنعت این استان، یک بحث تخصصی است که باید با حضور صاحب‌نظران بررسی شود تا موانع سرمایه‌گذاری در رفع شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین افزود: رشد و توسعه این  استان ، یک مسئله عمومی است و باید زمینه‌ای فراهم شود کهایده‌های موافقان و مخالفان طرح‌های صنعتی شنیده شود تا به سمت رشد صنعتی استان قزوین حرکت کنیم.

 بهروز ریاحی، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار با اشاره به راهبردی‌های دولت در بخش صنعت، بیان کرد: افزایش رشد صنعتی کشور، فعال‌سازی واحدهای مشکل‌دار و دارای رکود و اخذ سهم صنعت از محل حامل‌های انرژی سه راهبرد مهم وزارت صنعت و معدن بوده است که گام‌های خوبی از طرف دولت برای تحقق آن‌ها برداشته شده است.

وی افزود: با وجود همه تحریم‌های ظالمانه‌ای که به کشور تحمیل شده، تولیدکنندگان ما به خوبی فعالیت می‌کنند که در این زمینه هم نیازمند فرهنگ‌سازی برای سرمایه‌گذاری در امور صنعتی از طرف روحانیون و ائمه جمعه و جماعات هستیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha