یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
18

حوزه/ سید علی فضل الله گفت: امروز آتش فتنه در اطراف لبنان شعله ور است و لبنان بیش از هر وقت دیگر نیازمند گفتگو و ملاقات میان طرف های مختلف داخلی است تا همه در این گفتگوها راه های حمایت از لبنان را بررسی کنند و راهی برای نجات از این میدان مین سیاسی و دینی پیدا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسام و المسلمین سید علی فضل الله در مراسم پنجمین سالگرد تاسیس مجله "اطلالة جبیلیة" که توسط شیخ یوسف عمرو برگزار شده بود گفت: در عصر حاضر که دوران فتنه ها است و به خاطر تمایل به ارتباط با طوایف و مذاهب و گروه های سیاسی، خواستار حفظ ارزش های انسانی این شهر هستیم.

وی افزود: خون های بسیاری برای این کشور ریخته شده و همه ما موظف به حفظ و پاسداری از این کشور هستیم تا عرصه درگیری های منطقه ای و سم پاشی دشمنان نباشد.

سید فضل الله گفت: امروز آتش فتنه در اطراف لبنان شعله ور است و لبنان بیش از هر وقت دیگر نیازمند گفتگو و ملاقات میان طرف های مختلف داخلی است تا همه در این گفتگوها راه های حمایت از لبنان را بررسی کنند و راهی برای نجات از این میدان مین سیاسی و دینی پیدا کنند و در عین حال تجربه درگیری های تلخ گذشته را نیز به یاد داشته باشند تا بار دیگر شعله های آن دامنگیر همه نشود.

وی افزود: ما با ارتباط با دیگران مخالف نیستیم اما به شرط آنکه منجر به وابستگی نشود و استقلال لبنان را مخدوش نسازد. ما باید از خودمحوری دست برداریم، چرا که این ویژگی به ارزش های ما ضربه می زند و با ایمان ما سازگار نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha