دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
رسانه ها

حوزه/ معاون تهذیب حوزه کرمانشاه گفت : جهت تقویت و افزایش ارزش محتوایی بیشتر نشریات حوزوی، کارگاه دو روزه در این حوزه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفت ‌و گو با خبرنگار «حوزه» درکرمانشاه اظهار داشت : جهت بالا بردن مهارت طلاب در نوشتن و تحریر مطالب خبری و سایر مقوله های نشریه ای و  هم چنین  افزایش ارزش محتوایی بیشتر نشریات کارگاهی به مدت دور روز در حوزه علمیه کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این کارگاه روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور سی  نفر از طلاب علاقه مند و مشتاق مدارس علمیه سطح استان و اساتید اعزامی از قم برگزار می گردد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، بیان داشت: نشریات نقش مهمی در اطلاع رسانی و بیان فعالیت های علمی ،پژوهشی و اخلاقی در سطح مدارس علمیه داشته و موجب ارتباط و همچنین همکاری و تبادل نظر بیشتر طلاب با هم شده و زمینه رشد و فرصت نمایاندن خلاقیت های بیشتر طلاب را میسر می سازد.

وی خاطرنشان کرد:  هم اکنون به غیر از دو مدرسه در سطح استان تمامی  مدارس دارای نشریات داخلی  بوده و همزمان با برگزاری این کارگاه این دو مدرسه نیز صاحب نشریه  شده و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha