جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 349763
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
شیخ نمر

حوزه/ روحانيون و طلاب حوزه علميه اصفهان با شرکت در تجمع اعتراض آمیزی، يكصدا شعار حمايت از شيخ نمر را سردادند و انزجار و تنفر خود را از آل سعود اعلام كردند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، روحانيون و طلاب حوزه علميه اصفهان همزمان با سراسر كشور و همچنين هم نوا با ملت ظالم ستيز و حامي مظلوم ايران اسلامی، صبح امروز با شرکت در تجمع اعتراض آميزی، در مدرسه علميه صدر بازار، حمايت خود را از مردم يمن و عالم برجسته شيعه شيخ نمر اعلام كردند.

دراين تجمع روحانيون و طلاب با در دست داشتن پلاكاردهايي و سردادن شعارهاي "مرگ برآل سعود"، "مرگ بروهابيت"، "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسرائیل"، "اي رهبر دلاور آماده جهاديم"، "رژيم آل سعود عاقبتش سقوط است"، "هم شيعه هم سني دشمن وهابيت" و ...، انزجار خود از جنايات وحشیانه سعودی ها را فریاد زدند.

طلاب و فضلای اصفهان همچنین با در دست داشتن تصاویری از عالم مجاهد شیخ نمر، حمایت خود را از این عالم برجسته اعلام کرده و خواستار موضع گیری قاطع علمای اسلام و مسلمانان علیه جنایات سعودی ها شدند.

برپایه این گزارش، آيت الله العظمي حسين مظاهري نیز در پايان درس خارج خود، در حمایت از مردم مظلوم یمن و شیخ نمر، سخناني را پيرامون جنايات آل سعود و وهابیت ايراد كردند كه مشروح آن متعاقبا اعلام مي شود.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha