دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 349784
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
تجمع خوزستان

حوزه/ طلاب و روحانیون سراسر خوزستان با تجمع در مدارس علمیه انزجار خود نسبت به صدور اجرای حکم اعدام آیت الله نمر را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز با حضور در مسجد اعظم اهواز و فریاد «مرگ بر آل سعود» خشم و انزجار خود نسبت به صدور اجرای حکم اعدام آیت الله نمر از سوی حکومت آل سعود را اعلام کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز، علما، فضلا، اساتید و پیشکسوتان عرصه علم و تهذیب و اخلاق، حضور داشته و همراه با طلاب و روحانیون جوان، مشت های خود را گره کرده و شعارهای حمایت گرانه از مردم یمن و انزجار نسبت به صدور اجرای حکم اعدام آیت الله  نمر باقر النمر، سر دادند.

اما بخش ویژه این تجمع اعتراض آمیز، فریادهای کوبنده طلاب و روحانیون در انزجار از رژيم آل سعود، همراه با اشک های آنان در مصیب امام هفتم شیعیان بود که شور خاصی را در مراسم حاکم کرده بود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حیدری، عضو خبرگان رهبری، به عنوان سخنران این مراسم، با بیان این که زمان نابودی حکومت آل سعود نزدیک است، اظهار داشت: اگر سعودی های ملعون دست به این جنایت بزنند، گور خود را با دست خویش کنده و در بد منجلابی گیر خواهند کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که اگر آنها در معادلات سیاسی، ذره ای سر رشته داشتند، هیچ گاه حتی تن به بیان حرف آن نیز نمی دادند، چه رسد به صدور این حکم، تصریح کرد: یقین کنید که اجرای این حکم سبب افروخته شدن آتش خشم مردم و مقاوم شدن بیش از پیش آنها خواهد شد.

برپایه این گزارش، در پایان این تجمع، قطعنامه ای در محکومیت اقدامات خصمانه حکومت آل سعود از سوی طلاب و روحانیون اهوازی قرائت شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نا شناس IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    بی معرفت نشوید حضرت آبت الله دکتر حیدری حجت الاسلام والمسلمین نیست لطفا تصحیح بفرمائید