یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
1

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کشور به همراه معاونان استان ها با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام هادی حسین خانی، معاون تهذیب حوزه علمیه کشور به همراه معاونان تهذیب سایر استان های کشور با حضور در بیت امام جمعه اهواز، با آیت الله موسوی جزایری، دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی، با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام)، اظهار داشت: راه و سیره اهل بیت(علیهم السلام)سبب تضمین سعادت دنیوی و اخروی انسان می شود.

وی به گزارشی از دو روز برگزاری اجلاسیه سراسری معاونان حوزه های علمیه سراسر کشور در اهواز اشاره کرد و گفت: در این ایام کارگاه هایی تخصصی پیرامون کارکردهای تلفن های همراه و دستگاه های دیجیتال در جامعه، استان و مدارس علمیه برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، به دیدار معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور با حجت الاسلام دسمی، معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: در این دیدار حجت الاسلام دسمی توضیحاتی پیرامون اهداف، چگونگی و اهمیت برپایی جلسات حلقه های صالحین در مساجد ارائه داد.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در ادامه این دیدار، مسئولیت تهذیب طلاب را امری خطیر و مهم برشمرد و افزود: بال علم باید در کنار عمل صالح، خداباوری، تقید و تقوا باشد تا نتیجه دهد.

وی با بیان این که هر نیت و انگیزه ای جز نیت الهی برای درس خواندن بیهوده و باطل است، اظهار داشت: عالمی سعادتمند خواهد شد که تحصیل و درس خواندنش برای خدا باشد، پس معاونین تهذیب باید تلاش داشته باشند تا این مهم را برای طلاب جوان فرهنگ سازی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha