سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز

حوزه/ مستکبران جهانی و مدعیان دروغین دموکراسی و در رأس آنها آمریکا، تحمل استقلال ملت ها را ندارند و از هر طریق ممکن به دنبال متوقف ساختن انقلاب های منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، امروز در تجمع طلاب خواهر و برادر این شهرستان رامهرمز، با بیان این که حکام عربستانی از بیداری مردم وحشت دارند، گفت: صدور حکم اعدام شیخ نمر راهکاری برای مقابله گسترش تفکر شیعی در عربستان است.

امام جمعه رامهرمز به اقدامات مجاهدانه و تلاش های آیت الله نمر در گسترش مبانی تشیع اشاره کرد و گفت: این عالم عربستانی در خفقان حاکم برعربستان، توانسته تفکر و اندیشه شیعی را در جزیرة العرب بسط و گسترش دهد.

وی با بیان این که حکومت آل سعود شهامت اجرای حکم اعدام آیت الله نمر را ندارد، گفت: اجرای این حکم مقدمات نابودی آل سعود را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی، اقدام آل سعود در صدور حکم اعدام شیخ نمر را بر خلاف موازین شرعی و حقوق بین الملل برشمرد و افزود:  افکار عمومی و شیعیان سراسر جهان شاهد اعمال جنایتکارانه آل سعود هستند.

امام جمعه رامهرمز، کشتار مردم بی گناه یمن و صدور حکم اعدام آیت الله نمر را سبب برملا سازی ماهیت پلید رژیم آل سعود دانست و افزود: جنایات آل سعود سقوط و نابودی حکومت دیکتاتوری آنان را به همراه خواهد داشت.

وی،‌ با اشاره به اتحاد و همبستگی کشورهای مقاوم در شکست مستکبران جهانی، اظهار داشت: مستکبران جهانی و مدعیان دروغین دموکراسی و در رأس آنها آمریکا، تحمل استقلال ملت ها را ندارند و از هر طریق ممکن به دنبال متوقف ساختن انقلاب های منطقه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha