یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 350224
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
ماه شعبان

مسئول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید براینکه شعبان،ماه توبه و استغفار است، گفت: نباید فرصت های این ماه را ازدست دهیم.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفت و گو با خبرنگار  «حوزه» در اصفهان، با تبریک حلول ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: شعبان ماه پیامبر اعظم (ص) و ماه توبه و استغفار به درگاه الهی است .

وی خاطر نشان کرد: یکی از ماه های مهم قمری در فصل نیایش را باید شعبان المعظم دانست که اعمال مختلفی در روایات ائمه معصومین (ع) بر آن وارد شده و از مهمترین آنها روزه گرفتن است .

مسئول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: از سوی محدث قمی در کتاب مفاتیح‌الجنان نقل شده که حضرت رسول (ص) در روایتی معروف فرموده‌اند «رجب ماه خداست، ماه شعبان متعلق به من است و ماه مبارک رمضان متعلق به بندگان خداست»، لذا جا دارد در هر یک از این ماه‌های پر منزلت، اعمال آن را به جای آورده و بندگی خود را به اثبات برسانیم.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به اینکه برای تمامی روزهای ماه شعبان اعمال زیادی وارد شده، از همه مردم و به خصوص نسل جوان خواست تا با مراجعه به مفاتیح الجنان در جریان آنها قرار گرفته و فرصت های این ماه را از دست ندهند چرا که ماه بسیاری خوبی برای خود سازی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha