سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام رضوی مهر

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه جانبازان گزینه‌های مقاومت بر روی میز جهانی برای اثبات حقانیت استقامت ملت ایران هستند گفت: جانبازان پایه‌های کتاب دوران مقدس و یادگاری از گذشته برای آیندگان هستند.

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه جانبازان ذخایر بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند اظهارداشت: روز جانباز روز ابراز از خود گذشتگی یادگاران شهدا و مخلصین نظام مقدس اسلامی است که مصداق آیه «ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنة» هستند.

وی بیان کرد: می‌بینیم امروز قبل از اینکه جانبازی جراحت جنگ بر بدن خود را به رخ نزدیک‌ترین فرد از اعضای خانه خود بکشد بر خود می‌بالد که در مسیر حضرت ابوالفضل(ع) قمر بنی‌هاشم گام برداشته است.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه جانبازان چنان کوهی استوار و ثابت قدم بر مواضع امام(ره) پافشاری نموده و همسنگر شهدا گشته‌اند گفت: دفاع مقدس دانشگاه بزرگی بود که در درجه اول شهیدان و در درجه بعد جانبازان و سپس رزمندگان فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه وجود جانبازان امروز موجب شده است که ما عملاً جنگ و جبهه و جهاد را فراموش نکنیم افزود: نباید تنها بنیاد جانبازان و ایثارگران اختصاص به جانبازان باشد بلکه همه نظام باید در خدمت آنها باشد.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: دولتی در جمهوری اسلامی می‌تواند با موفقیت دوران خود را سپری کند که نسبت به ارزش‌های نظام مقدس اسلامی که جانبازان به پای آن از دست، پا، چشم و جان خود گذشتند بایستد و مقاومت کند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان گزینه‌های مقاومت بر روی میز جهانی برای اثبات حقانیت استقامت ملت ایران هستند تصریح کرد: جانبازان پایه‌های کتاب دوران مقدس و یادگاری از گذشته برای آیندگان هستند.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه حریم حرمت جانبازان چون شهیدان برای امت اسلامی ارزشمند است ابراز داشت: جانبازان بر خود می‌بالند که رهبر انقلاب جانباز بزرگ نظام مقدس اسلامی هستند و فرزندان جانبازان و همسران جانبازان و پدران و مادران جانبازان همه برای ملت ایران مایه سرافرازی و مباهات و افتخار محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان هویت اصلی انقلاب اسلامی به حساب می‌آیند گفت: جانبازانی که در زندان‌های ستم شاهی در دوران خفقان طاغوت اعضای بندشان بر اثر شدت شکنجه از کار می‌افتاد، جانبازانی که با انفجار بمب و ترور ناجوانمردانه تروریست‌ها زمین‌گیر می‌شدند و جانبازانی که در دوران مقدس در خطوط مقدم جبهه‌ها می‌جنگیدند همه ستاره‌های آسمان انقلاب و ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان اینکه نباید فراموش کرد لحظه‌لحظه‌های جنگ با جان و پوست و استخوان جانبازان عجین شده است گفت: باید قبل از سر دادن شعار، مجلس، دولت و قوه قضائیه وضعیت رسیدگی به امور جانبازان را سامان بخشند.

وی ادامه داد: هرگز هیچ تسهیلاتی نمی‌تواند معادل عضوی از اعضای جانباز باشد، جانبازان محل مبادله مادیات نیستند چراکه آنها با امید به خداوند و هم‌جواری با اهل‌بیت(ع) به درجه رفیع جانبازی رسیده‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین(ع) بعد از جانبازی به شهادت رسیدند و پیروان او آرزو دارند مانند مولایشان به شهادت برسند گفت: جانبازان هستند که اسطوره‌های امروز ملت ایران محاسبه می‌شوند.

وی ابراز داشت: گرگان درنده غرب و صهیونیست و ارتجاع عرب امروز با حمله گسترده به یمن، سوریه و عراق موجب شده‌اند تا یک اتحاد فکری و انسجام دینی بین جانبازان این کشورها و جانبازان جهان اسلام به وجود آید.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه جانبازان آیه‌های رحمت الهی هستند که هنوز که هنوز است آسایشگاه جانبازان شاهد جانبازان قطع نخاعی است گفت: ملت ایران امنیت خود را مدیون جانبازی جوانان رشید ایران اسلامی است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha