دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام نقی باقری - شاهین دژ

حوزه/ بعضی از سردمداران کشورهای اسلامی، عامل اختلاف بین مسلمانان، تابع آمریکا و سبب برخورداری اسرائیل از موقعیتی مناسب در خاورمیانه هستند.

حجت‌الاسلام نقی باقری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه با اشاره به رهبرد تفرقه افکنی دنیای استکبار، اظهار داشت: اختلاف بین مسلمانان بزرگترین خدمت به رژیم غاصب صهیونیستی است، چراکه تضعیف قدرت سیاسی و نظامی کشورهای اسلامی سبب آسودگی خاطر این رژیم غاصب و جنایتکارمی‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی کشورهای منطقه، افزود: درگیری‌های موجود در کعراق، سوریه، افغانستان، لبنان، فلسطین، بحرین و یمن و جنگ هشت ساله‌ای که بر ایران تحمیل شد، زمینه عمر طولانی مدت رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم می‌کند.

امام جمعه شاهین دژ، اتحاد مسلمین را تنها راه نجات جوامع اسلامی از درگیری‌ها دانست و ابرازداشت: اگر  جوامع اسلامی با هم متحد و همدل شوند، همان گونه که شهید مطهری(ره) گفتند «اگر هر مسلمان فقط یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب می‌برد».

وی در ادامه تصریح کرد: بعضی از سردمداران کشورهای اسلامی که به تعبیر مقام معظم رهبری کودن و احمق هستند، عامل اختلاف بین مسلمانان، با تبعیت از آمریکا سبب برخورداری اسرائیل از موقعیتی مناسب در خاورمیانه هستند.

حجت‌الاسلام باقری همچنین بیان داشت: کشورهای اسلامی با درگیری‌های داخلی از جمله پیدایش گروه‌هک های تکفیری همچون طالبان، داعش و النصره، تضعیف شده و در مقابل، رژیم غاصب اسرائیل باتقویت خود هر روز بر تعداد کشتار زنان و کودکان مسلمان می افزاید.

مدیر حوزه علمیه شاهین‌دژ افزود: امروز آمریکا با سیاست‌های دروغین خود بین مذاهب مختلف اسلامی درگیری ایجاد می‌کند تا نامشروع بودن رژیم غاصب صهیونیستی به زیر سوال نرود همچنین ناهنجاری‌های این رژیم ستمگر هنجار قلمداد شده و اسرائیل از هر نظر خود را رژیمی برتر معرفی کند.

وی تصریح کرد: وقتی فرقه‌های مختلف اسلامی با هم در منطقه درگیر شوند و در میان مذاهب دیگر ادیان نیز در جهان تفرقه حاصل شود، رژیم غاصب صهیونیستی با ادعای عدم تفرقه بین قوم یهود، سعی در تلقین برتر بودن خود می کند.

     انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha