شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 350549
۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
122

حوزه/ در جریان نشست های یازدهمین جشنواره فرهنگی بین المللی بهار شهادت در کربلا، نشستی با حضور بانوان محقق و دانشگاهی در دو مرحله عمومی و تخصصی برگزار شد. تمامی سخنرانان این نشست از بانوان محقق بودند و بحث های خود را در زمینه ­های مختلف ارائه کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در جریان نشست های یازدهمین جشنواره فرهنگی بین المللی بهار شهادت در کربلا، نشستی با حضور بانوان محقق و دانشگاهی برگزار شد.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از آن خانم رؤی علی مدیر شبکه رادیوی الکفیل به حاضران خوشامد گفت. سخنران بعدی مراسم نیز همسر تولیت آستان مقدس حسینی بود که در سخنان خود به تبیین وضعیت کنونی زن مؤمن و چالش­های پیش روی وی و مبارزه زنان مؤمن با سختی­ها و دشواری­های پیش روی خود و لبیک گویی آنها به ندای مرجعیت و فرستادن همسران و فرزندان خود به جبهه نبرد با داعش پرداخت.

برنامه بعدی مراسم نیز نمایش فیلمی مستند از سیر تحول جشنواره بهار شهادت در طول ده سال گذشته بود و پس از آن خانم ام حیدر الوائلی مسؤول مدرسه دارالعلم نجف اشرف به سخنرانی پرداخت و در سخنان خود گفت: بانویی که به رسول خدا و سیره او و سیره اهل بیت(علیهم السلام) ایمان دارد رکن اساسی خانواده است که حلقه وصل اعضای خانواده می­باشد و چنین زنی است که می تواند خانواده را به منازل امنیت و سلامت برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha