شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فضای مجازی

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه نمایندگی خوزستان، همزمان با تعطیلی مدارس علمیه در تابستان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در ۷ رشته مختلف کرده است.

حجت الاسلام مرتضی مولوی، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره ها در ۷ رشته و در زمینه های مختلف همزمان با ایام تعطیلی مدارس علمیه در تابستان صورت می گیرد.

وی، افزود: دوره های آموزشی در رشته های نویسندگی، تربیت مربی نقد وهابیت، تربیت مربی نقد یمانی، تربیت مربی کودک و نوجوان، تربیت مشاور دینی، خطابه به زبان عربی و پودمانی تبلیغ در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام مولوی، به زمان، مکان و مهلت نام نویسی در این دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند تا سه شنبه 12 خرداد به دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان واقع در اهواز، پادادشهر، خیابان کمپانی بین 4 و 5 پلاک 200 مراجعه کنند.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه نمایندگی خوزستان، با بیان این که هر طلبه تنها می تواند در یک دوره نام نویسی کند، اظهار داشت: به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره و امتیاز اولویت در اعزام تعلق خواهد گرفت.

وی، زمان آغاز این دوره ها را ابتدای تابستان ۹۴ اعلام کرد و افزود: طلاب علاقه مند جهت نام نویسی می بایست  فرم نام نویسی را تکمیل و به همراه کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس  تحویل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha