یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی

حوزه/ دشمن در بن بست های خود با دادن وعده های دروغین، سعی در شکستن روحیه مقاومت دارد که در این مواقع نباید فریب آن ها را خورد.

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که مقاومت زمانی معنا پیدا می کند که در برابر دشمنان اسلام و زورگویان صورت گیرد، اظهار داشت: امروز شاهد جنگ و فشارها علیه مسلمانان هستیم و این جاست که مقاومت اسلامی معنا می یابد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی، نظامی بر اساس باور امامت و ولایت بود و دشمنان از شکل گیری آن احساس خطر کردند، گفت: جبهه استکبار به رهبری آمریکا و صهیونیزم در آن دوران، فشارهای بسیاری را بر ملت ایران تحمیل کرد، اما ملت ایران با مقاومتی ستودنی در برابر این فشارها ایستادگی کردند.

حجت الاسلام پاپی زاده شاه آبادی، با بیان این که در برهه کنونی نیز در غزه و کشورهای مظلوم از جمله یمن شاهد ظلم ها و جنایت مستکبران هستیم، تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در کشورهایی که نمی خواهد به طور مستقیم وارد شود جنگ های نیابتی راه می اندازد.

این محقق حوزوی با بیان این که هواپیماهای جنگی عربستانی در یمن، جنگ نیابتی از طرف آمریکا به راه انداخته اند، گفت: در سوریه کشتاری که در حال انجام است مشابه با ظلم هایی است که استکبارعلیه انقلاب اسلامی انجام داد.

این استاد حوزه، در ادامه بیان داشت: دشمن به این حقیقت پی برده که نظام اسلامی برگرفته از روحیه مقاومت است و طبیعی خواهد بود که با دسیسه های فراوان به دنبال تضعیف این روحیه باشد.

وی با بیان این که در هشت سال جنگ تحمیلی روحیه مقاومت در میان مردم برگرفته از ارزش های اسلامی بود و این روحیه به دیگر کشورهای جهان اسلام رسیده است، گفت: مبلغان و افراد تأثیر گذار باید نسبت به تبلیغ و تبیین روحیه مقاومت اهتمام ورزند؛ چرا که مقاومت ابزاری برای مقابله با ظلم و ستم خواهد بود.

حجت الاسلام پاپی زاده شاه آبادی، طمع کردن به وعده های دروغین دشمن را سبب تضعیف روحیه مقاومت دانست و اظهار داشت: دشمن در بن بست های خود با دادن وعده های دروغین سعی در شکستن روحیه مقاومت می کند که در این مواقع نباید فریب آن ها را خورد.

امام جمعه شهر امام، در پایان با بیان این که یکی از شعارهای دشمنان این است که ما توانستیم ایران مقاوم را پای میز مذاکره بکشانیم تصریح کرد: مسؤولان نباید ذلت را در مذاکرات بپذیرند و بدانند که مقاومت می تواند بر هر تحریم و فشار فائق آید و مقاومت می تواند الگوی دیگر کشورها تبدیل شود.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha