یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام غبیشاوی - ماهشهر

حوزه/ امام جمعه ماهشهر، تفکر مسموم و دلارهای نفتی را عامل تنش های ایجاد شده از سوی حکومت سعودی دانست و تصریح کرد: کشورهای مستکبر از طریق مزدوران خود، شعله های فتنه را در کشورهای منطقه روشن کرده اند.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، با بیان این که آل سعود در این سال ها سیاست تخریبی را در پیش گرفته، گفت: حاکمان مزدور عربستان به هر حربه ای چنگ می زنند تا بتوانند نقشی در منطقه داشته باشند.

امام جمعه ماهشهر، تفکر مسموم و دلارهای نقتی را عامل تنش های ایجاد شده از سوی حکومت سعودی دانست و افزود: کشورهای مستکبر از طریق مزدوران خود، شعله های فتنه را در کشورهای منطقه روشن کرده اند.

حجت الاسلام غبیشاوی، شکست را سرانجام حمله عربستان به یمن دانست و گفت: آل سعود همواره در قبال کشورهای مسلمان نقش تخریبی داشته و تنها چیزی که از عربستان عاید کشورهای منطقه شده، ضرر و زیان است.

وی تصریح کرد: آل سعود و سران کشورهای حاشیه خلیج فارس، استقلال ندارند و ماندگاری حکومت و قدرت خود را مدیون غرب به خصوص آمریکا می دانند.

وی با بیان این که اقدامات ضد بشری در یمن به طور حتم تبعاتی منفی برای حکام عربستان به دنبال دارد، افزود: هیچ منطق انسانی و اخلاقی این اتفاقات را مورد پذیرش قرار نمی دهد.

امام جمعه ماهشهر با اشاره به تخریب زیرساخت های کشور یمن از سوی عربستان، اظهار داشت: عربستان به دنبال جلوگیری از گسترش خط مقاومت بوده و انجام چنین اقداماتی با پرچم اسلام موجب حیرت همگان شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha