یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام قاضی دزفول

حوزه/ امام جمعه دزفول از اجرای ویژه برنامه های سالروز چهارم خرداد(روز مقاومت و پایداری) در ۴ استان کشور خبر داد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، به برنامه های سالروز ۴خرداد «روز مقاومت و پایداری(روز دزفول)» اشاره کرد و اظهار داشت: ویژه برنامه های سالروز چهارم خرداد از نخستین روز ماه جاری با قرائت دعای ندبه و پخش آن از شبکه سراسری آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

مسئول حوزه علمیه دزفول، با اشاره به اجرای سراسری ویژه برنامه سالروز چهارم خرداد در ۴ استان کشور، ابراز داشت: مهمترین برنامه در دزفول با حضور سردار سرلشکر فیروز آبادی برگزار می شود و همزمان با آن مراسم هایی در مشهد، تهران، قم و اهواز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بمباران دزفول و مقاومت این مردم، پخش مستند دزفول، کاری از صدا و سیمای مرکز خوزستان، رونمایی از دو کتاب و همچنین نماهنگ دزفول ساخته حاج صادق آهنگران، بخش هایی از مراسم گرامیداشت سالروز ۴ خرداد در دزفول است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی، حضور وزیر تعاون و افتتاح چندین پروژه عمرانی و رفاهی را بخش دیگری از ویژه برنامه های سالروز چهارم خرداد اعلام کرد و افزود: حضور دکتر ربیعی در گلزار شهدای دزفول و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی، بخشی از برنامه های این روز است.

*مشارکت خودجوش طلاب و اساتید

وی با اشاره به نقش طلاب دزفولی در اجرای این برنامه ها گفت: خوشبختانه طلاب و اساتید حوزه علمیه دزفول، بسیار فعال و با نشاط بوده و همواره به صورت خودجوش، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شهر را برعهده گرفته و این بار نیز نقش ویژه ای در برگزاری این ویژه برنامه ها دارند.

امام جمعه دزفول در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در آیین گرامیداشت سالروز ۴ خرداد، اظهار داشت: به یقین شرکت در این مراسم ها سبب زنده نگه داشتن جانفشانی های مردمی است که زیر بمباران سنگین دشمن ایستادگی کرده و از کیان و ممکلت خویش دفاع کردند و امروزه اسطوره های واقعی جوانان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha