جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه گفت: نقش مهم و کارساز حوزه در جامعه غیر قابل انکار بوده و محوریت بصیرت افزایی با آنها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در همایش منطقه ای مسولین بسیج طلاب در کرمانشاه  با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزنده حوزه علمیه در جامعه اظهار داشت: حوزه های علمیه نقشی اساسی در تمامی زمینه ها بهعهده داشته و عامل اصلی بصیرت در سطح جامعه اند.

وی افزود : بحث سر و سامان دادن به کار ها و امورات حوزه موضوعی است که از سال های دور بزرگان حوزه درگیر آن بوده و تلاش هایی را نیز انجام داده اند که بعد از انقلاب اسلامی و خصوصا در سال های اخیر این مهم به حقیقت پیوسته و حوزه ها به صورت منسجم و منظم مدیریت شده و کارها روز به روز در حال پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : طلاب و حوزه ها در همه جا نقش حساس هدایتی و بصیرتی را بهعهده دارند و آگاهی دادن از وظایف اصلی آنهاست بنابراین دشمنان اسلام  همیشه سعی دارند به آن ضربه بزنند تا در این زمینه باید کاملا هوشیار باشیم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد : انقلاب اسلامی ما که اکنون از ثمرات آن بهره می بریم ریشه در حوزه علمیه دارد و مرجعیت و فضلای زمان در تشکیل آن نقش داشته اند.

آیت الله علما، با اشاره به جایگاه و اهمیت حوزه متذکر شد : باید حوزه ها را تقویت کنیم زیرا دشمنان تفکر امام (ره) و تکفر حوزه و طلاب و نسل جوان مورد طمع و هدف دشمن هستند.

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به اینکه با داشتن برنامه مدون و مشخص افق روشن تری خواهیم داشت، لذا بایستی برای سالهای آینده حوزه که از خواسته های مقام معظم رهبری است برنامه ریزی کرده و همگی تلاش نماییم تا در خدمت اسلام باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha