دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محدثه بروجرد با تاکید بر اینکه این مدرسه وارد ۲۱سالگی فعالیت آموزشی خود شده است،گفت: در طول این مدت 150 نفر از طلاب مدرسه فارغ التحصیل شده اند.

مدیر مدرسه علمیه محدثه بروجرد، در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با اعلام اینکه مدرسه علمیه محدثه این شهرستان از سال۷۳ با همت حجت الاسلام والمسلمین سعید نجفی بروجردی نوه آیت الله نجفی بروجردی که از بزرگان حوزه بوده اند پایه گذاری شد، گفت: این مدرسه از همان سال به تربیت بانوان مبلغ جامه عمل پوشانده است.

خانم رازجو  افزود: مدرسه علمیه محدثه بروجرد با زیر بنای هزار متر مربع در دو طبقه احداث شده و هم اکنون ۱۵۰بانوی طلبه بصورت حضوری در این مدرسه به تحصیل مشغول اند و امسال هم با پذیرش ۳۰طلبه دیگر شمار بانوان طلبه در این مدرسه افزایش می یابد.

فارغ التحصیلی ۱۵۰بانوی طلبه از ابتدای تاسیس تاکنون

وی  ادامه داد :از ابتدای فعالیت این مدرسه تاکنون ۱۵۰بانوی طلبه بعنوان مبلغه از این مدرسه فارغ التحصیل شده  و هم اکنون در سطح نهادها و ارگانهای جامعه به تبلیغ دینی مشغول اند بطوری که شماری از این فارغ التحصیلان این مدرسه امروز بعنوان مدیران و اساتید مدارس علمیه به خدمت مشغول هستند.

وی یادآور شد: هم اکنون بیش از ۱۵ مدرس بصورت تمام و پاره وقت که دارای تحصیلات حوزوی  هستند به بانوان دروس حوزوی را آموزش می دهند.

مدیر مدرسه علمیه محدثه بروجرد، در ادامه با اشاره به برنامه های این مدرسه تصریح کرد: در این مدرسه علاوه بر برگزاری برنامه های آموزشی، در مناسبت های مختلف در طول سال کارگاه های آموزشی در زمینه های گو ناگون برای طلاب برگزار می شود

درخشش بانوان طلبه در رقابت های علمی پژوهشی طلاب کشور

مدیر مدرسه علمیه بروجرد خاطر نشان کرد:بانوان این مدرسه با کسب مقام های برتر قرآنی و علمی به خوبی استعداد خود را نشان داده اند و امسال خانم رحیمی در حفظ قران و المپیاد علمی و خانم رحیم پور نیز در طراحی وبلاگ دربین مدارس علمیه کشور حایز رتبه های برتر شده اند.

فعالیت تبلیغی بانوان طلبه

خانم راز جو در پایان گفت:بانوان طلبه این مدرسه علاوه بر تبلیغ در مدارس و مراکز علمی در ایام اعتکاف امسال هم به عنوان مبلغ به معتکفان مشاوره های لازم دینی را ارایه دادند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha