دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام خمینی

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از حضور روحانیون و راویان در کاروان های اعزام به حرم حضرت امام(ره) در آستانه بیست و ششمین سالگرد ایشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد، سرهنگ پازدار، امروز در جمع خبرنگاران، که به مناسبت بیست و ششمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد گفت : در این کاروان ها روحانیون به تبیین شخصیتی امام راحل و اهداف شکل گیر ی انقلاب برای زائران می پردازند .

وی با اشاره به اینکه امام( ره) احیاگر دین و احیاگر تمام فضیلت ها بود افزود : تجلیل از امام بزرگوار در واقع تجلیل از همه خوبی ها ارزشها و فضیلت هاست.

 اعزام 10 هزار زائر لرستانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در ادامه از اعزام 10 هزار زائر لرستانی در قالب 15 کاروان خبر داد و بیان داشت : به همت سپاه استان و همکاری دستگاه های متولی و رایزنی با سپاه مقصد تمام برنامه ریزی های لازم برای این تعداد اعزام اندیشیده شده است.

سرهنگ پازدار، با بیان اینکه سالگرد رحلت امام رحل(ره) فرصت مغتنمی است که بار دیگر وفاداری خود را به امام(ره) و انقلاب نشان دهیم تصریح کرد : امسال هم  مردم مومن انقلابی و متدین ایران اسلامی بار دیگر با تجدید بیعت مجدد با رهبر کبیر انقلای اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای نشان خواهند داد که همیشه مصممم به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال برای زینت بخشی در کاروان ها حضور خانوداه شهدا و پیشکسوتان جهاد و ایثار در پیش بینی شده است اظهار داشت : دشمنان انقلاب اسلامی ما بدانند مردم ما همیشه تا پای جان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha