یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 350708
۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
هوشنگ بازوند - لرستان

استاندار استان لرستان، با تاکید بر افزایش همدلی و همزبانی در کشور گفت: همه مسئولان باید مطیع اوامر رهبری باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، بازوند، استاندار لرستان در بیست و هفتمین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان، با اشاره به راه اندازی نخستین پرواز خرم آباد به نجف در فرودگاه گفت: با توجه به نزدیکی لرستان به مرز عراق و  استان های کربلا و نجف نیاز است این پرواز در استان استمرار یابد.

وی با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی عاشق اهل بیت(ع) هستند، افزود: با انعقاد تفاهم نامه با حج و زیارت ماهیانه یک پرواز از فرودگار  خرم آباد به نجف برای مردم برقرار است که این پرواز می تواند از نظر اقتصادی نیز برای استان مفید باشد.

استاندار لرستان، در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد  ارتحال امام خمینی(ره)  از اعزام ده هزار نفر از مردم استان به مرقد معمار کبیر انقلاب خبرداد و  افزود: در این راستا فرمانداران شهرستان ها با گرفتن اعتبارات لازم و تشکیل ستاد ارتحال امام راحل(ره) برنامه ریزی های خاص را برای این اعزام انجام داده اند.

بازوند در پایان با اشاره به اینکه همه مسئولان نظامی اسلامی در هر پست و مقام باید تلاش کنند تا فرمایشات مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا به وحدت اتحاد و همدلی نیاز داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha