دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ولایت پذیری را عاملی اساسی برای تحقق هم دلی و هم زبانی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت اسلام و المسلمین میر عمادی در بیست و هفتمین گردهمایی ائمه جمعه استان که در بیت ولی فقیه در استان با حضور ائمه جمعه شهرستان های استان و استاندار لرستان برگزار شد گفت: ولایت پذیری از عوامل مهم تحقق شعار سال در جامعه است و اگر امروز انقلاب ما انقلابی موفق و پویا است مرهون رهبری خردمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی که با بصیرت و آگاهی دهی  به مردم تمام توطئه های طراحی شده استکبار جهانی را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز تعامل مسئولان با ائمه جمعه بیش از پیش ضروری به نظر می رسد افزود: باید با اتحاد و همبستگی و صیانت از ارزش ها و اهداف نظام اسلامی روز به روز این وحدت در جامعه را افزایش دهیم.

امام جمعه خرم آباد، خاطر نشان کرد: امروز سیاست استکبار جهانی ایجاد تفرقه در بین جوامع اسلامی بوده و آمریکا و همپیمانانش تلاش می کنند با ایجاد جنگ نیابتی این تفرقه افکنی را در جوامع اسلامی رواج دهند.

حجت اسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه حملات وحشیانه آل سعود در یمن و همچنین تجاوز داعش د ر عراق نشان تفرقه استکبار جهانی است گفت: آمریکا بداند نیروهای مسلح این مرز و بوم با اتحاد مردم و با پایبندی راسخ بر اعتقادات خود اجازه نمی دهند هیچ بیگانه ای در امور کشورشان دخالت کند.

وی در ادامه با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای گفت: آمریکا با شکستن عهد و پیمان خود در این مذاکرات نشان داد که همواره زیاده خواه است و با زور می خواهد از مراکز نظامی ما بازدید کرده و به مذاکره با دانشمندان ما بپردازد که این اتفاق نخواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تاکید کرد: آمریکا هرگز اصول انسانی و حقوق بشر را رعایت نکرده به گونه ای که در حمله به یمن ردپای این تجاوز را از او شاهد هستیم.

امام جمعه خرم آباد، خطاب به ائمه استان گفت: امروز خدمت برای مردم مهترین و بارزترین مصادیق همدلی و همزبانی است و باید ائمه جمعه در انجام امور فرهنگی خلاقیت ویژه ای نشان دهند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان  هم باید زیر ساخت های فرهنگی را که از آن به بحث سخت افزاری یاد می شود در جامعه فراهم کنند تا ائمه جمعه استان هم بتوانند بخش نرم افزاری در امور جامعه را  پیاده کنند

نمانده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به  بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امروز باید دستاوردهای نظام اسلامی را به جوانان یادآوری کنیم چرا که ایجاد حکومت اسلامی در این جامعه به برکت امام راحل(ره) بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha