شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
گزارش تصویری

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و اقامه نماز جماعت با حضور صدها هزار نمازگزار و مجاور مسجد مقدس جمکران، مراسم جشن میلاد حضرت بقیة الله اعظم در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیین جشن و مدیحه سرایی میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) با حضور هیئت ها و کاروان های مذهبی از اقصی نقاط کشور و استان های همجوار شهر مقدس قم آغاز و خیل کثیر عاشقان هر لحظه از مبادی ورودی این مکان مقدس در حال افزایش است.

این گزارش می افزاید: بر افراشته شدن پرچم های « یا مهدی ادرکنی»، « یا صاحب الزمان ادرکنی»، « یا حسین (ع)»، « اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم»، پخش شیرینی و شکلات توسط نمازگزاران و مجاوران ، راه اندازی ایستگاههای صلواتی و پخش نذورات بخشی از جنب و جوش و هیاهوی مردمی شب نیمه شعبان در این مکان مقدس می باشد.

بر اساس این گزارش، حضور فعال نیروهای امدادی و ایستگاه های پرستاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر قم، فعالیت پرسنل خدوم شهرداری به منظور نظافت فضای مجاور این مکان مقدس از جمله خدمت رسانی و فعالیت های دستگاههای مستقردر ستاد تسهیلات زائران مسجد مقدس جمکران می باشد.

این گزارش حاکیست، بهبود وضعیت تردد و حمل و نقل وسائط نقلیه عمومی توسط پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان های منتهی به مسجد مقدس جمکران نقش بسزایی در تردد عابرین پیاده و جابجایی نمازگزاران و مجاوران ایفا کرده است.

انتهای پیام   313/17
 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha