شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام صدیقی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: امام راحل و انقلاب اسلامی آمریکا را در جهان ذلیل و حقیر کردند و امروز آنها دنبال انتقام جویی و به چالش کشیدن ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی  شب نیمه شعبان در اجتماع باشکوه مردم در مسجد مقدس جمکران قم خاطرنشان کرد: امام راحل و انقلاب اسلامی آمریکا را در جهان ذلیل و حقیر کردند و امروز آنها دنبال انتقام جویی و به چالش کشیدن ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: ما بعد از 36 سال عزت و افتخار، امروز در برابر آمریکا عقب نشینی نمی کنیم و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را حفظ می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به اینکه کسی که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را دارد نیاز به آمریکا ندارد، خاطرنشان کرد: ما وقتی امام زمان داریم چرا در برابر آمریکا دست و پا می زنیم؟ اگر  همه  مقاومت کنند به قول امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمی کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: هر بذری که رشدمی کند و هر درختی که میوه می دهد همه به اذن امام زمان(عج) است، امام عصر ما، وارث انبیاء و اولیای الهی و عصاره وجودی همه آنها می باشد، همانگونه که حضرت یوسف(ع) برای عزیز مصر شدن زندان و چاه را تحمل کرده، امروز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ما نیز در زندان غیبت است و خون جگر می خورد.

وی یادآورشد: اگر دست امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ما بسته نبود اجازه نمی دادند شیعیان عراق و یمن مظلومانه به دست ستمگران و آمریکا به شهادت برسند و اجازه نمی دادند بخواهند دانشمندان هسته ای ما را بازجویی و مراکز نظامی ما را بازرسی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: امروزمردم گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) بوده و هرگز در برابر دشمنان تن به ذلت نمی دهند، ما نباید نگاهمان به بیگانگان باشد اگر ملتی بخواهد مشکلات را تحمل کند باید مشکلات را تحمل کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در مذاکرات دنبال ضربه زدن به ملت ایران است و می خواهد سرعت ما را بگیرد و عزت ما را درهم بشکند، این کشور در طول تاریخ امتحان بسیار بدی را پس داده و هرگز قابل اعتماد نیست بنابراین ما باید هوشیار باشیم.

خاطرنشان می شود: صدها هزار نفر از مشتاقان امامت و ولایت همزمان با نیمه شعبان با حضور در مسجد مقدس جمکران برای ظهور منجی عالم بشریت دست به دعا بردند.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha