جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که هدف اصلی دشمن از جنگ با کشورهای مستضعف، «ایران» است، گفت: آمریکا خوب می داند که جنگ با ایران چه تبعات عظیم و وحشتناکی به همراه دارد؛ از این رو هیچ گاه به فکر حمله مستقیم به ایران نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آيت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، امروز در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه بقیه الله(عج) اندیمشک، با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان(عج)، به هجمه گسترده استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز همگان شاهد اقدامات گسترده استکبار هستند که چگونه یک لشکر جهانی از داعش و القاعده و تروریست های تکفیری ایجاد کرده و در تلاش روز افزون برای به زانو در آوردن جبهه مقاومت اسلامی است.

وی با بیان این که دشمن پول های بسیار زیادی را برای این لشکر جهانی خود مصرف کرده و همچنان در حال هزینه کردن است، گفت: دشمن نیروهای از خود بیزار شده را با پول های هنگفت از اقصی نقاط جهان همچون اروپای غربی و شرقی، آمریکا، کانادا و به ویژه کشورهای عربی خریداری کرده و با تجهیزشان، آنها را به جنگ با شیعیان مظلوم عراق، سوریه و یمن می فرستد.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر این که هدف اصلی دشمن از جنگ با کشورهای مستضعف «ایران» است، اظهار داشت: دشمن خوب می داند که جنگ با ایران چه تبعات عظیم و وحشتناکی به همراه دارد؛ از این رو هیچ گاه به فکر حمله مستقیم به ایران را نخواهد افتاد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: عزم و راسخ ملت قهرمان و ولایتمدار آن چنان رعب و وحشتی در دل های سیاه دشمن ایجاد کرده که تا کنون جرأت جلو آمدن را پیدا نکرده و به یقین نیز چنین غلطی نخواهد کرد.

*چرایی کمک ایران به عراق، سوریه و یمن

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به سخنان برخی ها مبنی «علت کمک ایران به کشورهایی همچون عراق، سوریه و یمن چیست؟!»، گفت: ما تنها مسئول خودمان نیستیم، ما در سراسر جهان متحدانی داریم که باید در مواقع اینچنینی به یاری آنها شتابیم و آنها را در دفع دشمن تکفیری یاری کنیم؛ چرا که عدم یاری رساندن به کشورهایی همچون سوریه و عراق سبب تضعیف جبهه مقاومت اسلامی می شود.

*چشم امید مستضعفان جهان به  ایران است

امام جمعه اهواز، در پایان سخنان خود، با اشاره به محبوبیت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در کشورهای اسلامی، گفت: امروز در عراق و سوریه همگی از شیعه و سنی و دیگر ادیان، ارادتمندان اهل بیت(ع) و محبین حضرت علی(ع) بوده و علاوه بر آن نیز گوش به فرمان حضرت آیت اللهخامنه ای هستند و چشم امید همه آنها به جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه اش است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha