شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ بسیج اساتید و استادان بسیجی و شهدای زنده ما که امروز به عنوان اساتید بسیجی در دانشگاه ها حضور می یابند، باید در حوزه سبک زندگی اسلامی و تئوری سازی اقتصاد مقاومتی و تولید علم و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی الگو باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علیزاده در همایش گرامی داشت سالروز شهید چمران و روز بسیج اساتید که در تالار مفید دانشگاه قم برگزار شد گفت: رهبر انقلاب خطاب به شهدای غواص مطالبی را فرمودند که دلهای همگان را متوجه مسایل اساسی کردند.

وی افزود: گویا گاهی اوقات به قدری در مسایل روزمره غرق می شویم که تا حدود بسیاری حرف شنوی را از ولی امر خود نداریم و این مواقع حضور شهدا به ما هشدار می دهند.

حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: وظیفه و مسئولیتی که امروز و حتی فردا به دوش ماست را هر چند وقت یک بار این شهدا در کوچه ها و شهرها می آیند و به ما گوشزد می کنند و به همین خاطر باید همیشه گوش به زنگ باشیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

وی گفت: بسیج اساتید و استادان بسیجی و شهدای زنده ما که امروز به عنوان اساتید بسیجی در دانشگاه ها حضور می یابند، باید در حوزه سبک زندگی اسلامی و تئوری سازی اقتصاد مقاومتی و تولید علم و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی الگو باشند و قطعا رهبر خود را در این مسیر یاری خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha