پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 352338
۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
محمود نجاریان زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در سال گذشته 303 جلسه پرسش و پاسخ گفتمان دینی در استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده با اشاره به فرارسیدن اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی، گزارشی از اجرای طرح گفتمان دینی ارائه کرد و افزود: گفتمان‌های دینی یکی از برنامه‌های فاخر سازمان تبلیغات اسلامی است که نزدیک به یک دهه در میان دانشجویان، طلاب و دانش آموزان جایگاهی برای خود یافته است.

وی تاکید کرد: این گفتمان‌ها که بر اساس نیازسنجی مخاطبان طراحی می‌شوند بخش مهمی از شبهات و سئوالات نسل جوان را پاسخ می‌دهد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته ۳۰۳ جلسه گفتمان دینی در استان قم برگزار شد که از این تعداد ۲۱۱ مورد در مدارس، ۴۷ گفتمان در حوزه و دانشگاه و ۴۵ جلسه در مساجد استان بوده است.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حدود ۲۳ هزار نفر از جوانان در این گفتمان‌های دینی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده در بیان برخی موضوعات این طرح گفت: دانشجو و آسیب‌های اجتماعی(اعتیاد)، ازدواج موفق، آسیب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و موبایلی، آینده پژوهی در فضای مجازی، چالش‌های تربیت دینی در آموزش و پرورش، تحلیل روابط دختر و پسر، تغذیه و سلامت، جایگاه اقامه نماز، کارگاه آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای و... از جمله موضوعاتی است که در گفتمان‌های دینی مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha