چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام آقا تهرانی

حوزه/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باید مراقب باشیم که مبادا به علت دچار شدن به آفات و آسیب های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، خدای ناکرده جهنمی شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی ، شب گذشته طی سخنانی در مراسم احیای شب 19 ماه مبارک رمضان در هیئت فاطمیون قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: باید خطر انحرافات فکری و اخلاقی را جدی بگیریم به ویژه در دنیای کنونی که فضای مجازی و سایبری به شدت ذهن و فکر و روان آدم ها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: به شدت مراقب باشیم که به خاطر واتس آب و وایبر و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، خدای ناکرده دسته جمعی به جهنم نرویم چرا که آسیب های این ابزارهای نوین اگر کنترل و مهار نشود، آدمی را بدبخت می کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: غربی ها و صهیونیست ها برای انحراف ما برنامه جدی دارند و اگر بتوانند محبت و ارادتی که به اهل بیت(ع) را داریم را می خواهند از ما بگیرند که اگر این گونه شد ، دیگر چیزی نداریم.

وی افزود: البته به لطف الهی مردم ما با غیرت دینی خود پای ارزش ها و انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند و تشییع میلیونی شهدای غواص نشان داد که این گونه هستند؛ اما به هر حال باید همواره مراقب بود که دین و اعتقاداتمان محفوظ باشد و عاقبت به خیر شویم.

این نماینده مجلس بیان داشت: باید مراقب لقمه زندگی مان باشیم که حلال باشد و در همه لحظات زندگی بدانیم که آیا در جبهه حق هستیم یا باطل و اگر این مراقبت ها نباشد، معلوم نیست که آخر و عاقبت ما چه خواهد شد.

وی اضافه کرد: چه بسیار افرادی که در آغاز جزو متدینین بودند اما شیطان به واسطه هوای نفس و شهوت قدرت و ثروت و دوستان ناباب آن ها را به سمتی کشاند که امروز به بیگانگان پناهنده شده و به ریش متدینین و بچه حزب اللهی ها می خندند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha