دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام محمد تقی ربانی

رئیس انجمن مهدویت حوزه گفت: ما وظیفه داشتیم که الگوی علی(ع) را به صورت متقن و مدون با پیوست‌هایش روی میز می‌گذاشتیم و آن را به الگوی مهدوی ضمیمه می‌کردیم ولی متأسفانه تنها به شعار می‌پردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی ربانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) گفت: امروز در بسیاری از محافل از امام علی(ع) صحبت می‌شود ولی با وجود این باز همان مظلومیت را در مورد حضرت می‌بینیم.

وی بیان کرد: ما در موارد گوناگون در کشور خود نتوانسته‌ایم از علی(ع) به الگو استفادکنیم و داریم در سطح دنیا به دنبال الگو می‌گردیم.

رئیس انجمن مهدویت حوزه ادامه داد: ما وظیفه داشتیم که الگوی علی را به صورت متقن و مدون با پیوست‌هایش روی میز بگذاریم و آن را به الگوی مهدوی ضمیمه بگذاریم ولی متأسفانه تنها به شعار می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: این ایام می‌تواند یک تذکری برای ما باشد که به مظلومیت حضرت توجه کنیم ، خصوصاً در این روزگار که گروه‌های تکفیری این جنایت‌ها را انجام می‌دهند مظلومیت علی(ع) بیش از پیش در جهان مشخص می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه در مقابل تکفیری‌ها ما تنها داریم دفعی عمل می‌کنیم ولی باید خودمان زیبایی‌هایی را از حضرت ارائه کنیم گفت: این ایام موقعیت خوبی است که تا جایی که بتوانیم چهره علی(ع) را برای شناخت همه جهانیان از سیره حضرت عرضه کنیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha